fredag 30 mars 2012

Dag 11 – Mina syskon - Bloggutmaning

Detta borde ju bli ett kort inlägg med tanke på att jag är enda barnet!

Men nämnas bör väl att jag har en styvbror (pappas nuvarande sambo hade en pojke från tidigare) som har nyligen fyllt 19 år.

Sedan kan jag väl tillägga att min yngsta morbror bara är nästan 6 år äldre än mej och eftersom jag var en hel del vid mormors då jag var liten. Dessutom flyttade han in med oss då jag var 12-13. Så räknar jag nog honom mera som en bror än en morbror. Vi har alltid haft god kontakt, trots att han var väldigt elak då han var liten och kastade skördetröskor och traktorer på mej ;).

Sedan kommer vi till en av mina bästa vänner och hans syster. För det mesta så känns det även som om jag ingår i den syskonskaran =) Så det tackar jag för =).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar