torsdag 5 april 2012

Dag 17 – Mitt favoritminne - Bloggutmaning

Idag ska jag då berätta om mitt favoritminne! Det måste jag erkänna att är väldigt svårt. Jag har många fina minnen och det är väldigt svårt att välja bland dessa.
Men om jag kategoriserar så kanske det går lite lättare:

Favoritminne med sambo:
  • Förlovningen
  • Husköpet
  • Då vi träffades
  • Då vi blev tillsammans
Favoritminne med hundarna:
  • Förstå gången man såg dem!
  • Poitsus agilitynollor
  • Ressus första agilitynolla på hans första tävling
    Ressus andra agilitynollor
  • Kiiras första CK
  • Neitis första utställning 2:a i valpklass med HP
    Neitis första CERT och CACIB
    Neitis första valpkull
  • Valparnas födsel
    Då de öppnade ögonen
    Då de började röra på sej (leka, busa)
  • Sedan alla andra trevliga skogspromenader och simturer m.m
Sedan minns jag ju även resor, fester, middagar och sånt i goda vänners sällskap!

Men jag misstänker att det snart kommer att komma ett minne för livet som kanske smäller högre än de andra ;)



Poitsu då han steg till Agility 3an och Ressu med hans 2 första nollade lopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar