torsdag 19 april 2012

Denna eviga förkylning

Host, host... Host, host, host... Att den bara inte kan ge sej! Sade åt sambon idag att jag har säkert fått kennelhosta efter utställningen i Vasa ihelgen. Men för att vara riktigt ärlig så är det nog bättre att jag hostar än hundarna samt så var jag ju nog sjuk redan före! Dock börjar det bli tröttsamt att inte bli bättre. Hade planerat vara superaktiv idag, men efter att ha hostat en hel natt så har dagen gått åt att ha huvudvärk och vara supertrött. Men nu ska jag reda upp, det har jag bestämt. Imorgon redan ska jag vara mycket bättre i form! Visst, funkar det så, visst?

Men ena hunden har jag iaf fått anmält till ett lynnestest. Ska bli spännande att se hur det blir! Om jag får se något som jag inte redan är medveten om! Samt så hoppas jag att vi ska få rum på MH i sommar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar