onsdag 25 april 2012

Nu blev det bra mycket verkligare!

Idag kom brudklänningen hem, och det hela blev bra mycket verkligare! Ett gott råd kan jag ge er alla: Prova aldrig en klänning med dragkedja bak och var ensam hemma. Hur sjutton jag fick dragit upp den är ett mysterium i sej men att komma ur den tillbaka var betydligt knivigare! Men på något vis lyckades jag efter mycket om och men ta mej ur den tillbaka och nu hänger den i säkert förvar i garderoben tills dagen D (eller åtminstone tills nästa gång jag provar den, men denna gång bör det nog vara någon annan i huset).

Talade även med floristen igår och vi har en ganska klar bild över hur buketten kommer att se ut =).

Det känns som om det hela börjar smyga sej på och jag har äntligen fått in det i huvudet att det är typ en månad kvar och en hel del ska göras innan det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar