torsdag 10 maj 2012

Joo, pyttsan

Trodde jag hade det mesta gjort redan, men det visar sej att printa och fixa ihop häften och program tar betydligt mera tid och tålamod än jag hade trott! Har idag tagit itu med pärmen för festhäftet och inte bara en eller två gånger under dagen har jag återigen ifrågasatt mitt förstånd, börjar mer och mer förstå folk som anställer bröllopsfixare. Detta till trots att jag har haft mina underbara vänner och släkt som ställt upp!

Idag började även nästa h**vete, pollen... Gav upp kampen och tog mej snällt till hälsogården för att få recepten på allergimedicinerna förnyade samt nya blodprov inför besöket till reumapolikliniken. Så nu är jag utrustad med allergimedicin, ögondroppar och astmamedicin

Nu åter till klipp och klistra-arbeten... de tar aldrig slut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar