tisdag 15 maj 2012

Byggare Bob eller vad ska jag kalla mej?

Idag har äntligen vädret tillåtit mej att ta itu med det bord m. bänkar som vi fick ta från farsans för nån vecka sen. Sedan jag köpte ny färg till bordet så har det endera regnat eller blåst stormvindar så att jag absolut inte har haft någon som helst lust att ta itu med att avlägsna det gamla målet. Men idag blev det äntligen gjort. Nu har jag skrapat och slipat och nu ska det bara målas så är det som nytt! Dock misstänker jag att det får vänta till efter bröllopet.
Trästaketet är nu även uppspikat så nu väntar vi bara på att få fixat till de sista grindarna så kan vi ta ibruk även andra delen av gårdsplanen. Toppen att ha hagen delad i två då man behöver skilja på löptikar och hanar =)

Nu lite matfixande innan jag ska iväg och dra igång kvällen nybörjaragilitygrupp. Nu ska även Neiti få börja träna agility på lite mera allvar =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar