onsdag 16 maj 2012

Biiiiisi onsdag

Idag har jag varit och gjort provkamningen! Efter lite över 3 timmar vid frissan var jag glad att slippa därifrån. Frisyren blev riktigt bra så jag är nöjd =) Dock höll jag på att få något värre fel då jag skulle köra iväg från frissan. En humla hade letat sej in i min bil och ni som känner mej så vet ju hur livrädd getingar, humlor och bin jag är så ni kan ju bara föreställa er vilket ljud och vilt fäktande det blev i bilen före snyltaren kom sej ut...

Efteråt bar det av till byns butik och lika besviken blir man varje gång man kommer dit och det gapar tomt i hyllorna. Är det faktiskt så svårt att se vilka produkter som är omtyckta och vilka som lämnar i hyllan?

Idag har jag även plockat årets första fästing av Poitsu. Äckliga småkryp, kan inte förstå vad nytta dedär gör egentligen? De kunde bra utrotas utan att jag skulle det minsta sörja.

Nu lite mat och så iväg på kvällens träningar! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar