tisdag 22 maj 2012

Förberedelser

Det är just det allt kretsar kring just nu. Det verkar hela tiden dyka upp något som man har förbisett eller inte alls tänkt på. Jag får väl så lov att sluta tro att det är länge ännu tills jag gifter mej och inse att det inte mera är många dagar.
Nåväl, nog blir det ju bra oavsett om alla dekorationer är gjorda eller om alla rosetter sitter var de ska. Huvudsaken är väl att vi får mat och dricka och det är ju fixat iaf =).

Alla frågar om jag är nervös ännu... Vad är det att vara nervös över? Annat än att jag inte kommer att hinna med alla förberedelser. Jag tvivlar inte på att det är min älskling jag vill leva resten av livet med och det blev solklart redan i ett tidigt skede så giftesmålet ser jag nog bara som en bonus (en stor bonus) =)

Nu ska jag kolla in Semifinal 1 i Eurovisionen 2012. Har ni några förhandsfavoriter?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar