onsdag 23 maj 2012

Klippa/klista, klippa/klistra och hundträning

Idag har jag ägnat dagen åt att klippa och klistra. Hatar att klippa och klistra! Finns inget värre än att klippa och klistra! Men lite stolt är jag ju ändå över att jag fått det gjort, trots att jag inte har det minsta lilla anlag till att få det bra gjort!
Ett välkomnat avbrott fick jag ju under stunden jag satt barnvakt åt lilla J. Stackaren lider av förkylning, men var vid relativt gott humör ändå. =)

Kvällen har ägnats åt avslutningen av hundkurserna jag dragit. Duktiga elever i båda grupperna som har under dessa få veckor gjort stora framsteg!

Kvällen avslutas med ett gott vin som jag fick av en av kursdeltagarna! Hemmagjort och supergott! Tackar och bockar G och K samt R =)

Nu är det inte många dagar kvar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar