måndag 28 maj 2012

Frun får ursäkta sej!

Ni som följer bloggen får ursäkta mej då jag inte har uppdaterat den på några dagar. Men med bröllopet och det sista före så fanns det ingen extra tid alls.

Men nu är det över och numera får man då titulera sej fru.
Vi hade otroligt tur med vädret och dagen kunde inte ha varit bättre. Lite stressigt mellan varven, men ändå löpte allt relativt smärtfritt. Känslan av att gifta sej i kyrkan kan nog inte beskrivas med ord (trots att jag fortfarande inte kan kalla mej varken troende eller kristen enligt rätta benämnelser, men tror jag gör jag ju, dock bara på mitt vis och inte då riktigt enligt vad religionen tycker man borde).
Festen var en salig blandning av folk men jag är glad att alla mina nära och kära var där för att fira med oss! Tusen tack mina vänner och släkt!
Maten från Birgittas fest- och lunchservice var superbra och fiskarna som svärföräldrarna hade lagat var också väldigt populära.
Buketten från Florina i Solf var precis som jag ville ha den och Cabelo frissasalongen fixade håret precis som jag ville ha det!
Klänningen den efter lite ommodifieringar blev precis som jag önskat och färgen var helt underbar!
Festen hölls vid Bjurbäck byagård och läget var perfekt enligt mej då det ligger lite avsides. Vi fick vara ifreda och barnen kunde vara ute och leka utan att man behövde bevaka de varje sekund.

Dock var jag HELT slut på söndagen efter att vi hade varit och städat undan och idag har jag tillbringat halva dagen med migrän och illamående. Känns lite bättre nu dock efter några saltkex och en kaffekopp.

Bifogar en bild när vi kom ut ur kyrkan!






1 kommentar:

  1. Grattis till er båda två herr och fru Wester och lycka till med livet tillsammans. Den var verkligen jättefin, brudklänningen. Mycket vacker färg som passar dig. /Bodil

    SvaraRadera