onsdag 30 maj 2012

Hamstersyndrom

Det är bara att konstatera att vi är flera i huset (och släktet) som lider av hamstersyndromet, alltså man spar allt som kan vara bra att ha! Vilket resulterar i att alla skåp, garage, biltak, garderober är proppfulla. Jag som tyckte jag gjorde det bra då jag flyttade hit och slängde eller gav bort allt som jag absolut inte hade använt eller haft nytta av på några år. Men efter att ha bott fem år i huset så är det bara att konstatera att man borde ta en riktigt genomgång igen och göra sej av med allt som "kan vara bra att ha nångång". Då skulle det man behöver ryms i skåpen!

Men måste erkänna att jag tycker jag har samlat på mej, men har nu kommit fram till att det åtminstone finns fyra som är värre (två bröder, en far och en morfar) ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar