lördag 19 maj 2012

Helgresans delmål 1

Helgens resa har nu kommit igång. Imorse bar det av till Närpes för att hämta upp mamma. Sedan via Björneborg till Tammerfors. Nu sitter jag på hotellet (Haapalinna) i Tammerfors och funderar på att ge doggen mat och gå ut på en promenix sålänge ögonen hålls öppna. Vi kommer båda att behöva vara utvilade imorgon! Kan ju ännu tillägga att fy fabian vad jag hatar att köra i större städer. Jag erkänner gärna att jag trivs bäst på landet och jag är något av en bonnläpp! Men måste säga att jag föredrar det framför att vara ett betongbarn! Tycker synd om de barn som inte någon gång har fått springa över en äng barfota, hoppa i en höstack (dock är ju det inte något jag kan göra mera pga allergier), veta vilka djur som är vad och framför allt veta hur de ska tas hand om! Tänker inte gå närmare in på detta nu för då sitter jag ännu om några timmar och skriver så fingrarna glöder utan vi kan återkomma om det senare!



Kiira April 2012 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar