fredag 18 maj 2012

Shoppingfredag och dags att packa!

Idag brände vi iväg till Vasa för att handla samt ta en tur till Alko (systembolaget). Nu har vi då det vi behöver i "alkoholväg" införskaffat till bröllopet. Dock kan jag ju säga att jag inte känner mej alltför hemma på alko och med 3 gångar full med vin så kände jag nog att detta var mej väldigt övermäktigt... Men efter ett misslyckat försök till att få hjälp så kom en annan försäljare som var lite mera kundserviceinriktad och efter språkbyte så kom vi bra överens =)

Nu ska jag packa min resväska och Kiiras hundväska inför helgen. Imorgon bitti beger sej Kiira och matte ut på äventyr och kommer hem på söndagkväll. Så bloggen kommer antagligen att ligga över helgen om jag då inte råkar ha lite tid över imorgonkväll.

På måndag slipper jag äntligen till VCS och till reumakliniken så får se vad som händer och fötter då. Blodprov har jag återigen hamnat och ta. Undrar hur mycket blod de egentligen ska ha av mej? Hb blir ju inte direkt högre av att tappa mer blod antar jag... Men bara de nu hittar något så att jag ska kunna börja återgå till ett iaf lite normalare liv så skulle det ju vara bra. Man kan ju alltid hoppas!

Önskar alla en trevlig helg och så återkommer jag då tid finns =)




2 kommentarer:

  1. Hej! Här var det inlägg med sting i. Kul att läsa och om du inte misstycker kommer jag att skicka en och annan kommentar. Lycka till med bröllopet och allt annat också! Hälsningar Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket!

      Du är så välkommen att kommentera =)

      Radera