söndag 13 maj 2012

Trevlig samvaro och morsdag

En välbehövd paus i allt kom igår då vi var bjudna på kalas / grillfest hos goda vänner! Trevlig samvaro gav mej iaf en andningspaus som jag behövde mer än jag kunnat tro. Tack alla "medverkande" ;)

Konstaterade dock idag att det är nu mindre än två veckor tills vi gifter oss! Har ännu en hel del på hälft och dagarna börjar vara fullbokade. Tack och lov för folk som ställer upp! Med lite tur så hinner vi nog allt om jag har lyckats med planeringen =/


Idag är det då morsdag och jag vill önska alla mammor en riktigt fin morsdag, speciellt då egen mamma som jag alltid vet att finns där då jag behöver henne! Tack mamma!

För egen del känns dagen aningen jobbig, speciellt med tanke på vad som hände på senhösten. Men tack vare stöd av min underbara sambo och mina underbara vänner så blir det lättare att bära dag för dag, men tyvärr kommer ju antagligen vissa dagar vara jobbigare än andra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar