måndag 4 juni 2012

Min gamling fyller!

Min gamling fyller hela 9 år idag. Fattar inte att Poitsu redan har hunnit bli 9 år1 Tycker det inte är sålänge sedan vi hämtade det lilla svarta yrvädret. Men nu är det så att han fyller 9 idag. Jag är glad att han fortfarande är med oss och om jag får säga som jag ser det: Still going strong. =)
Han tränar fortfarande pensionärsagility, jagar fortfarande fåglarna på gården, han får fortfarande "spunk" (= han ger an som en blådår genom huset och försöker få någon av de andra att hänga på).

Jag kan lugnt säga att det finns ingen annan hund som Poitsu! Han är verkligen speciell och han är ingen man glömmer i första taget. Han är den första som jag skaffade på egenhand och jag kan säga att han inte har följt någon av regelböckerna =) Matte höll på att bli gråhårig, men idag är han den mest underbara lilla "spilevink" =)
 
Vi hoppas på att få ha honom med oss i många år till! Grattis gubben!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar