onsdag 6 juni 2012

En salig blandning och teknik från helv***

Ikväll kom vårt hemmabio. Man kan ju inte annat göra än konstatera att det börjar vara alldeles för mycket prylar som ska kopplas till TV:n.
Sedan ska vi inte tala om dessa manualer som kommer med. Är det faktiskt så förbaskat svårt att skriva en manual som folk förstår vad det står i? Jag blir så upprörd då varken svenska, finskan eller engelskan är skriven så att man kunde lista ut vad de menar. Alltså hur svårt kan det vara? Vissa lyckas ju så bra med sina manualer medans vissa verkar inte alls tänkt igenom hur de skriver... SUCK!
Men nu är det iaf fixat utan någon större nytta av manualen, utan med större nytta av sunt bondförnuft!

Idag har jag även fått Kustens Hundklubbs hemsida lite omgjord och uppdaterad. Duktiga jag, trots att händerna mellan varven inte alls funkar så skam den som ger sej!

Jag även hunnit med frissan idag. Nu börjar jag igen känna igen mej i spegeln =)

Imorgon bär det av med Kiira för simträning, får se om J. får något att bita i =) Damen är nämligen väldigt misstänksam till vatten och hon blöter inte gärna ner sina tassar. Men nu har matte bestämt att Kiira ska simtränas så det så! Damen ska vara i allra bästa kondition om hon ska ha valpar! Dessutom så mår ingen hund dåligt av att simtränas
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar