fredag 13 juli 2012

Fredagen den 13nde, loppis, simma hund, plantera mm

Normalt brukar jag inte ha tur denna dag... Men iår har jag hittills faktiskt klarat mej utan större missöden =)

Igår var jag med Camilla och barnen till Vasa och gick på snoppis som lilla J. säger, vi andra brukar ju nog kalla det loppis =D. Hittade ett riktigt loppisfynd. Ett frukostset för två i just den serie som jag samlar på och för endast 3€ så jag var mycket nöjd. Så blev det ju de sedvanliga fynden: pocketböcker =). God mat på Rosso, väldigt gott kaffe i Malax vid Malins Cafe samt så har jag äntligen fått mej pallrat till polisstationen och ansökt om nytt körkort då jag ändrat efternamn.

Idag har jag gjort nytta =) Kalle har fått lära sej att simma och apportera, han fattade vad han ska göra, men behöver nog mycket mera träning för att få bättre teknik. Neiti och Ressu var också med för motionens skull.
Sedan har jag fått blommorna planterade. Jaa, jag är sent ute jag vet, men har inte velat göra det före nu då vi har varit borta så mycket. Nu har jag dock planerat att börja tillbringa lite mera tid hemma, dock efter helgen först =). Imorgon bröllop och på söndag blir det Mentalbeskrivning Hund på morgonen och inofficiell agilitytävling på eftermiddagen.

Ha ett skönt veckoslut alla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar