tisdag 13 mars 2012

Första inlägget - En liten presentation

Tänkte börja med en liten presentation av mej själv:

Namn: Kati Häggblom (än så länge, hur det blir efter bröllopet är en annan fråga)
Bor: I en liten by 50km söder om Vasa, Österbotten med sambo (blivande man vi gifter oss i Maj)
Husdjur: Jepp, en hel skock. 6 hundar på heltid och 1 som är här på dagis
Boende: Eget hus med stor inhägnad tomt så att hundarna kan springa lösa
Religion: Vad ska jag säga, Tror men tror inte. Har mina egna funderingar.
Ålder: Född -82 så resten kan ni räkna ut ;)
Fritid: Kan nästan säga att all min fritid går åt till hundarna, men finns tid över lyfter jag gärna fram min systemkamera och börjar fotografera.
Utbildning: Är utbildad datonom. Gick ut med toppbetyg
Jobb: Jobbar för tillfället som kontorist. Fakturerar, räknar löner och har hand om reskontran.
Andra aktiviteter: Sitter som ordförande i vår lokala hundförening, drar olika sorters hundträningar, kör runt och jobbar som ringsekreterare på hundutställningar.
Övrigt värt att nämna: Bedriver Kennel Westtorpets med småskalig uppfödning av Shetland Sheepdog och Engelsk Cockerspaniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar