torsdag 17 maj 2012

Datortorsdag och agilityträningar

Idag tänkte jag då vara väldigt effektiv och få gjort det sista datorjobben inför bröllopet. Det skulle ju enligt mina planer bara ta en liten stund och så skulle jag få ta itu med att packa inför helgen och börja städa. Pah, så blev det inte. Enbart musiken tog närmare 3 timmar innan jag hade den på mp3-skiva och det enbart för att jag ta mej tusan inte kom på var jag fick ändrat format (har jag ju bara använt mej av Nero och nu då så försökte jag mej på media playern) Dock lyckades jag efter lite luskande (och mycket svärande) hitta vad jag skulle ändra och så trodde jag att allt var fixat, men nej... Problem efter problem uppstod och mina nerver sade upp kontraktet och det blev en vanlig audioskiva tillsist.
Sedan har jag fixat till det som behövdes till dekorationerna. Och vips hade nästan hela dagen gått åt (inräknat alla miljoner pauser jag måste ha då händerna strejkar).
Men packandet lämnar till imorgon kväll och städningen till nångång =(

Kvällen gick som tur åt i agilityns tecken. Både trikkarna fick vara med idag (dvs Poitsu och Kiira) och nog måste jag säga att de visade framfötterna =). Dagens träningar var att bli mera medvetna om hur hunden tolkar ditt kroppspråk samt så var jag ju bara tvungen att testa och se hur invecklat mina lärlingar gjorde det för sej =)

Nu en liten matbit och så ska Kiira tvättas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar