tisdag 24 juli 2012

Bilder och inslag av kultur!

I förra veckan var vi och tittade på revyn "Bykiston" (i Petalax) och ikväll har vi varit på "Du Wida Wackra Wilda Wäst" (i Närpes). Båda revyerna har varit otroligt bra och man har fått skratta gott! =) Börjar känna mej mera som en inföding nu då jag faktiskt förstår allt som sägs. Det trodde jag inte för några år sen då dialekterna häromkring lät som rena rama rotvälskan. =) Men kan nu stolt? säga att jag förstår t.o.m en hel del närpesiska ;)

I måndags var jag även och hämtade ut våra bröllopsfoton som nu äntligen var klara. Blev ganska nöjd med utgången på den stora tavlan. Bifogar en bild av den upphängd på sin plats!

Kommer inte ihåg om jag har länkat till bilderna från vår smekmånad så länkar igen till vårt fotoalbum, bilder finns att ses HÄR

Sedan finns bilder från vårt bröllop att ses HÄR =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar